بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جبار قوچان‌نژاد به نیان الکترونیک مشهد پیوست

  • کد خبر: ۲۱۳۶۶۷
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱
  • ۱
جبار قوچان‌نژاد به نیان الکترونیک مشهد پیوست
رئیس هیات والیبال خراسان رضوی، مدیر فنی نیان الکترونیک شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جبار قوچان‌نژاد به عنوان مدیرفنی و مشاور باشگاه نیان الکترونیک در کنار مربیان و کادرفنی تا پایان فصل جاری همراه نیان خواهد بود.

قوچان‌نژاد که در حال حاضر به عنوان رئیس هیات والیبال خراسان رضوی فعالیت دارد، سابقه هدایت تیم‌های پیام مشهد، میزان خراسان و ثامن الحجج در لیگ برتر والیبال را در کارنامه دارد.

نیان الکترونیک در هفته‌های پایانی لیگ برتر والیبال وضعیت خوبی ندارد و در منطقه سقوط لیگ برتر قرار گرفته است. نیانی‌ها تا پیش از بازی با شهرداری گنبد در رده سیزدهم جدول قرار داشتند و در صورتی که به ناکامی‌های خود ادامه می‌دادند، گزینه دوم لیگ برتر والیبال برای سقوط به دسته یک بودند.

عملکرد حامد صمدی، سرمربی نارنجی پوشان مشهدی که در هفته‌های اخیر به شدت مورد انتقاد هواداران و کارشناسان والیبال قرار گرفته بود، مدیران نیان را مجاب کرد تا برای حفظ سهمیه والیبال خراسان و نیان الکترونیک در لیگ برتر از جبار قوچان‌نژاد، مربی سرشناس مشهدی در عرصه والیبال بر روی نیمکت کادرفنی خود در هفته‌های پایانی بهره ببرند.

نیانی‌ها در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانستند با شکست شهرداری گنبد جای این تیم در رده دوازدهم را بگیرند. نیان این هفته، یکشنبه ۶ اسفند در سالن مهران مشهد میزبان سایپا قعر جدولی است که بعید به نظر می‌رسد نیان نتواند از سد این تیم در مشهد عبور کند. شاگردان صمدی برای بقا در لیگ برتر نیاز مبرمی به کسب پیروزی در هفته‌های پایانی لیگ دارند و در صورت پیروزی احتمالی برابر ساپیا می‌توانند حاشیه امنی برای خود ایجاد کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Indonesia
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
0
حالا که به بازی های آسون و بیخودی نیان رسیده اومده که خودی نشون بده بگه منجی تیمه! خخخخخخخخخخ
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->